Saturday, July 30, 2011

7/29/11 ZPRAVY A MODLITBY PRO CESKOSLOVENSKO (MESSAGE & PRAYER 4 CZECHOSLOVAKIA)

video-2011-07-29-06-28-01.3gp Watch on Posterous

---------- Forwarded message ----------
From: vanderkok [via Pixelpipe] <postmaster-noreply@pixelpipe.com>
Date: 2011/7/29
Subject: 7/29/11 ZPRAVY A MODLITBY PRO CESKOSLOVENSKO (MESSAGE & PRAYER 4 CZECHOSLOVAKIA)
To: vanderkok@gmail.com


7/29/11 ZPRAVY A MODLITBY PRO CESKOSLOVENSKO
( also see http://hearingtheword2.posterous.com/72911-zpravy-a-modlitby-pro-ceskoslovensko ) Hello Czech. God is with you. I am a Dutchman, born in USA . And I am a Christian, a man of prayer.I pray for you & your leaders. & I invite all of you to accept Jesus Christ as your Savior. Jesus said, "I am the way, the truth, & the life. Nobody comes to the Father but through Me"(John 14.6). May God bless you & keep you forever. Dobrý den České republiky. Bůh je s vámi. Jsem Holanďan, narozený v USA. A já jsem křesťan, muž prayer.I se za vás modlit a své vůdce. A zvu vás všechny k přijetí Ježíše Krista jako svého Spasitele. Ježíš řekl: "Já jsem ta cesta, pravda a život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne" (John 14,6). Kéž vám Bůh žehná a udržet navždy.

Posted via email from hearingtheword2's posterous